Centar za vene

Vaskularno oboljenje, koje već nekoliko godina unazad predstavlja oboljenje koje je najzastupljenije kod odrasle populacije jeste oboljenje vena, tj. proširene vene.  Probleme uzrokovane proširenim venama ima Više od 30 % ukupne ljudske populacije, odnosno više od 50 % stanovnika planete koji su stariji od 50 godina  Ovo oboljenje zna biti jako neprijatno i bolno, i uzrokuje brojne estetske i zdravstvene komplikacije.

Prosirene vene

Prosirene vene predstavljaju nepravilne izvijugane krvne sudove kod kojih se javllo sirenje, a koje se može naći na površini ili u unutar organa. U zavisnosti od toga da li se vene nalaze na površini ili u unutrašnjosti, njihova podela je na površinske i dubinske. Proširene vene najčešće se javljuju na nogama, ali uopšte nije redak slučaj da se jave i na drugim mestima na telu.

Postoje različite teorije o razlozima zbog kojih je ovo oboljenje nastalo. Najverovatnija teorija jeste ona koja kaže da odgovornost za nastanak proširenih vena pripada slabosti venskih zidova, koji u kombinaciji sa visokim pritiskom unutar vena dovodi do njihovog proširenja.

Simptomi prosirenih vena

Kada govorimo o simptoma ovog oboljenja, postoji više onih koji ukazuju na nastanak bolesti. Na pocetku simptomi nisu toliko vidljivi, i karakteriše ih bol, odnosno oticanje i napetost u nogama. Kako se bolest razvoja i šire venski zidovi, vene postaju krivudave i izvijugane, odnosno postaju vidljive golim okom na površini. Dalji razvoj bolesti može dovesti do krvarenja i nastanka rana, kao i vrlo jakog bola. Informacije vezane za lećenje ovog oboljenja, potražite na stranici Lečenje proširenih vena.

Više informacija i detalja vezanih za temu proširenih vena, potražite na sajtu www.operacijavena.com.

Dušanka Kušić

25.03.2016 15:07

Poštovani,

Molim vas da mi kažete kolika je cena pregleda vaskularnog hirurga i color dopplera nogu?

Srdačan pozdrav
Dušanka