Polne bolesti - simptomi nacin prenosenja lecenje

Polne bolesti  - simptomi

Ukoliko imate neki od dole navedenih simptoma polne bolesti, savetuje se da se obratite doktoru. Spisak simptoma polno prenosivih bolesti :

•          Pojačana sekrecija neprijatnog mirisa iz genitalija
  •          Osip ili svrab u genitalnom predelu
  •          Otoci, bradavice ili plikovi u pubičnom regionu ili u blizini analnog otvora
  •          Neuobičajan-neprijatan miris u predelu genitalija
  •          Čudan plik ili otvorena rana u blizini genitalija
  •          Bol tokom seksualnog odnosa
  •          Krvarenje prilikom seksualnog odnosa
  •          Bol u stomaku
  •          Bilo kakva neuobičajna ili neobjašnjiva natečenost
  •          Mokraća tamna ili ima neprijatan, čudan miris
  •           Osećaj pečenja prilikom mokrenja

Ukoliko imate bilo koji od navedenih simptoma, savetuje se da se u kratkom roku javite doktoru. Veliki broj polno prenosivih bolesti je izleciva, i to jako brzo, ali samo ukoliko se na početku otkrije i blagovremeno leči. Čak se i najopasnije polno prenosive bolesti mogu brzo izlečiti ukoliko se deluje na vreme.

Polne bolesti  - prenosenje

Jasno je da se skoro svaka polno prenosiva bolest dobija putem telesnih tecnosti ili dodira sluzokoze, kao posledica nezaštićenosti odnosno ne korišćenja kondoma prilikom seksualnog odnosa (oralni i analni seks). Određene bolesti se čak mogu preneti i običnim dodirom sa inficiranom kožom ( Herpes, genitalne bradavice.

Simptomi polne bolesti mogu da ne budu primećeni mesecima ili čak godinama. Siguran način da se osoba uveri  da li je zaražena  nekom od polno prenosivih bolesti, jeste da poseti doktora i da se testira.

Lecenje polnih bolesti

Kao što je rečeno, veliki broj polno prenosivih bolesti moguće je brzo i vrlo uspešno lečiti. Ne treba očajavati, jer postoji veliki broj opcija za njihovo lečenje koje su na raspolaganju.

Prvi  i najbitniji korak jeste javljanje i odlazak kod doktora. Polne bolesti tipa hlamidija i gonoreja, mogu biti uspešno izlečene uz pomoć raznih antibiotika. S druge strane, bolesti kao što su genitalne bradavice ili herpes, tj. Mikroorganizmi koji ih izazivaju, ostaju u organizmu pojedinca, ali je moguća njihova kontrola, uz pomoć lekova i medicinskih preparata.

Uzročnici AIDS-a ili hepatitisa mogu biti samo delimično kontrolisani. Ukoliko je kod pojedinca dijagnostikovan HIV AIDS ili hepatitis, potrebno je da prati savete lekara, da uzima lekove redovno i da se pridržava prepisane terapije.

Ukoliko primetite neke od navedenih simptoma opisane polno prenosive bolesti, obratite nam se putem stranice Kontakt i zakažite pregled. Rešimo vaš problem na vreme!

U prijatnom ambijentu i u opuštenoj atmosferi stručnjaci poliklinike Drašković brinu se o Vama i Vašim zdravstvenim problemima. Lečenje proširenih vena operativnim i neoperativnim metodama. Operacija vena klasičnom metodom, operacija vena laserom, operacija vena radio talasima i operacija vena vodenom parom