Simptomi oboljenja prostate

Kada je reč o simptomima karcinoma prostate, na žalost, nastanak i njegov razvoj protiče najčešće bez ikakvih simptoma. Upravo zbog toga, jako je teško otkriti ovo oboljenje na vreme, dok je njegova izlečivost još moguća. Ukoliko pored ovog oboljenja, postoji i BPH, mogu se javiti simptomi koji karakterišu uvecanje prostate.

Za razliku od pocetnog stadijuma, kada se simptomi ne vide, u kasnijem razvoju ove bolesti, javljaju se razliciti simptomi, bolovi u zavisnosti od zahvaćenih organa - pluća, jetra, bubrezi, debelo crevo, kičma, zglobovi, mozak...) Kada je u pitanju opšte stanje muškarca, prisutni su gubitak apetita, malaksalost i anemija

Za detaljnije informacije vezane za mogućnost lečenja oboljenja prostate, neophodno je obaviti Uroloski pregled, i konsultovati se sa našim urologom.

Ukoliko primetite neke od navedenih simptoma opisane polno prenosive bolesti, obratite nam se putem stranice Kontakt i zakažite pregled. Rešimo vaš problem na vreme!