Pregled urologa

Ne treba čekati bol da bi se posetio urolog. Bolesti urinarnog  trakta vrlo su česte. Jako je važno, kod prvih pojava simptoma, posetiti urologa. Osobe sa poremećajem u vidu problema sa mokrenjem ili promenama u mokraći, bolom u donjem delu stomaka, trebaju zatražiti pomoć stručnog lica.

Muškarcima, starosti iznad 45 godina, bez obzira da li kod njih postoje bilo kakvi simptomi, preporučuje se urološki pregled jednom godišnje. Svako s poremećajem mokrenja, bolovima u donjem delu trbuha, promenama u mokraći treba potražiti pomoć. Muškarci iznad 45 godina, bez obzira na simptome, trebalo bi jedom godišnje da odu na uroloski pregled. Muški rod se često žali na razne poteškoće i smetnje prilikom mokrenja. Pitanja koja ih najviše zbunjuju jesu kada treba posetiti urologa,tj kada treba odraditi preventivne preglede i koje su poteškoće opasne..

Uroloski pregledi - Poliklinika dr Drašković

U okviru Poliklinike dr Drašković, obavljaju se sledeće delatnosti iz oblasti urologije :

• Uroloski pregledi
  • UZ dijagnostika uroloških bolesti
  • Transrektalni UZ prostate
  • Biopsija prostate UZ vođenom biopsijom
  • Uzimanje svih uroloških briseva
  • Lečenje steriliteta muškarca

Kada su u pitanju intervencije urologa iz oblasti jednodnevne hirurgije tu spadaju :

• Fimoza,
  • Orhiektomije,
  • Varikocela,
  • Uklanjanje kondiloma,
  • Biopsija testisa

O fimozi i uklanjanju kondiloma se detaljnije možete informisati na našim stranicama Fimoza Kondilomi.

Za informacije o zakazivanju pregleda i konsultacija sa našim urologom obratite nam se putem telefona ili popunjavanjem pisane forme na stranici Kontakt.

Serifa kruezi

25.07.2016 15:26

Dobar dan htela bih da pitam moja cerka od 6 godina ima problema sa prosirenje kanala na bubrezima bila je na sve kontrole I ispitivanja lecila se I sve je bilo uredu pre 3 godine I sada opet se pojavilo to prosirenje na levom bubregu je otvor 15mm I opet ide na ispitivanja I kontrole I sve jako sam uolasena toga dali je to opasno I sta moze biti sve od toga molim vas ako moze odg vaseg misljenja hvala .